לפרטים וקביעת תור: 072-3712-103

המשפחה והזוגיות בימי המונדיאל

מה לא נאמר ונכתב על השפעת חודש המונדיאל על הזוגיות והמשפחתיות? כמובן, שהכל נכתב ברוח הנבואה השחורה – הנשים הולכות להיפגע, הזוגיות תחת איום רציני והמשפחה בכלל הולכת להתפרק… לנשים היו הרבה הצעות בילוי כגון, שופינג, ערב נשים/בנות ועוד הצעות בסגנון דומה. לא היה איזכור לאפשרות בכיוון חיובי, אופטימי ושונה: מדוע לא לנצל את ימי המונדיאל למינוף השותפות הזוגית והמשפחתית? האם זה בכלל אפשרי? התשובה היא ודאי שזה אפשרי! כיצד?

ובכן, נשים יכולות לחבור לבני זוגן בצפייה במשחקים נבחרים (לא חייבים לראות הכל!), לאחר שקראו מעט בעיתון היומי על שחקנים/ארועים מובילים באותו יום. למשל, הכרטיס האדום שהוצא לקאקא… האם עשו לו עוול או שהשופט נהג כהלכה? הרי לנשים לא ממש איכפת מה קרה לקאקא, אבל הן בהחלט יכולות להתייחס לתהליך קבלת ההחלטות, איך מתקבלות החלטות בנסיבות האלה, מה ההשלכות על שאר המשחקים וכו'. משמע, הנשים יכולות להיות שותפות בשיח המתקיים במהלך המשחק, ולהתחבר לפרשנות המושמעת במהלך המשחקים.  בנוסף, יש אפשרות שקבוצת נשים ובני זוגם ייפגשו בפאב וייצפו במשחק במשותף, כאשר הנשים מדברות על  "ענייני נשים", והגברים ממוקדים במשך, כמו שבדרך כלל קורה במפגשים חברתיים.

ניסיון חדש לשיתוף הנשים במונדיאל, המנוהל על טהרת הגבריות, הוצג היום בצורת תחרות "מיס מונדיאל", אם כי לא היה ברור איזה כישורים נדרשו למועמדות… פן נוסף לחיבור משפחתי חזק בימי המונדיאל יכול להתרחש בין אבות ילדיהם, במיוחד ילדים בנים, אבל לא רק. הורים שמחפשים את הפן החינוכי, יכולים לנצל את ההזדמנות וללמד את ילדיהם מעט גיאוגרפיה, ללמדם על  יבשות, ארצות, דגלי ארצות, ובמיוחד נושאים נבחרים על אפריקה בכלל ודרום אפריקה בפרט.

לסיכום, ניתן לומר, שבקלות אפשר לנצל את נושא המונדיאל וימי המונדיאל כהזדמנות טובה לחבור אחד לשני: איש לבת זוגו, אישה לבן זוגה, אב לבנו, אם לבנה, בת לאביה, בן לאימו. דהיינו המונדיאל הוא רק תירוץ שזימן הקיץ כדי לבלות יחד, לשמוח, לעלוז, לצהול, כאשר המכנה המשותף כרגע הוא המונדיאל! מי אמר שהמונדיאל מפרק משפחות וזוגות??? מה לא הבאתם את הוובוזלות? בילוי נעים!

נבנה על ידי Sitexpress