לפרטים וקביעת תור: 072-3712-103

יעוץ זוגי לשיפור הזוגיות

חיינו הינם מורכבים ומלאים בקשיים. למזלנו איננו חייבים לשאת את כל הקושי בגפנו, רובנו זוכים לבני זוג שחולקים איתנו את הקשיים ויחד איתם גם את הרגעים היפים בחיינו. כמו בכל קשר אנושי, מחלוקות ומתחים הינם אחד מן החלקים השונים המרכיבים את פאזל הזוגיות. לרוב ניתן לפתור אותם במסגרת הזוגיות, תוך משא-ומתן והסברים מצליחים להגיע לפשרה או לפתרון מסוג אחר שמתקבל פחות-או-יותר בידי שני הצדדים, אך מה עושים כאשר אין מזור לבעיה?

יעוץ זוגי

יעוץ זוגי נועד בעבור זוגות אשר מעוניינים בתיקון הקשר ביניהם. בעיות בקשר נוצרות עקב סיבות רבות, חלקן הגדול נובע מבעיות תקשורת. כששני הצדדים, או צד אחד, נתקלים בבעיה בהעברת מסרים לצד השני אזי לא ניתן לנהל כל משא-ומתן ונוצרת הרגשה קבועה של חוסר יכולת לתקן את המצב. מלבד קשיי תקשורת, ישנם גם קשיים בניהול משא-ומתן בין בני הזוג עקב חוסר ידע או קיבעון על פתרונות מסוימים. דבר זה מוביל גם הוא לתחושת חוסר אונים.

ישנן עוד סיבות רבות לקשיים במערכת היחסים הזוגי אשר קוראים לטיפול של יועצי זוגיות חיצוניים. היועצים מתמקצעים בפתיחת ערוצי תקשורת ובהעברת מסרים תוך-זוגיים בצורה חלקה וברורה. מלבד זאת, באמצעות מומחיותם במשא-ומתן וראייתם החיצונית, הם יכולים גם להציע פתרונות אפשריים ששני הצדדים לא הגיעו אליהם בעצמם.

כשמנסים לגשר בין זוג ותיק ניתן ללכת בקלות לאיבוד בין סבך הויכוחים, ריבי העבר הויתורים ובכלל ההיסטוריה הזוגית של השניים. לכן, מידת מקצועיותו של יועץ זוגי נקבעת בין היתר על-פי יכולתו לברור בין הטיעונים השונים שעולים בין שני הצדדים ולרדת לשורש הבעיה.

יעוץ זוגי הינו תהליך משותף של כל הצדדים במשוואה. ייעוץ זוגי מבוסס על ההנחה שבני הזוג מעוניינים להגיע להסכמה ומעוניינים בהליך משא-ומתן שיוביל להמשך הזוגיות. במידה ואין כל רצון להמשיך בזוגיות מלכתחילה ואין כל רצון לנסות לתקן, סביר להניח שאין תועלת בתהליך יעוץ זוגי.

יעוץ זוגי בחיפה

בעיר חיפה ישנם מספר יועצים זוגיים מקצועיים וידועים. היועצים מגיעים ממגוון רקעים שונים, חלקם מפסיכולוגיה, חלקם מעבודה סוציאלית, חלקם ממשפטים וגישור ועוד.

המטרה הינה למצוא גם יועצ/ת אשר תחושו אליהם חיבור במידה מספקת בכדי לפתוח להם את ליבכם ולחלוק את הבעיות בגלוי.

יעוץ זוגי מאפשר לגשר על פערים גם כשנדמה שאין לכך כל סיכוי. החשוב הוא שיהיה רצון משותף מצד שני הצדדים לכך.

נבנה על ידי Sitexpress