לפרטים וקביעת תור: 072-3712-103

זוגיות פרק ב' כהזדמנות לתיקון – איך נגרום לזה להצליח?

לא מעט אנשים בוחרים להתחיל היום זוגיות חדשה, פרק ב', בחיים. הרבה יותר אנשים עושים זאת היום יותר מאשר אי פעם. אנחנו יכולים למצוא לכך הרבה סיבות, ואנחנו יכולים לראות נתונים רבים על כך, בעיקר לאור העובדה שכל אחד מארבע זוגות היום מתגרשים, רבים מהם עושים זאת אחרי מערכת נישואים אחת שאחריה הם נכנסים לפרק ב' בחיי הזוגיות שלהם.

זוגיות פרק ב' היא הרבה פעמים יותר בריאה מאשר זוגיות פרק א'. היא יותר בריאה כי היא הרבה יותר מתונה, הרבה יותר ברורה, יותר צנועה. בעוד שזוגיות פרק א' היא זוגיות שיכולה להיות פרועה, התאהבות מוחלטת, לעיתים בלי לשים לב לעצמנו ולכל מה שקורה מסביב, הרי שזוגיות פרק ב' היא הרבה יותר מתונה, הרבה יותר שקולה, מבינים את הגבולות של הזוגיות, לוקחים את הדברים בפרופורציות, שומרים כל אחד על עצמו וכל אחד על שני, לא ממהרים ולא מבקשים לשבור שיאים, מה שנקרא.

כיצד גורמים לזוגיות פרק ב' להצליח

הדרך הטובה ביותר היא לקחת את הדברים בצורה פשוטה, רגועה, להבין שמדובר במערכת שאמורה להעניק שלווה ורגיעה, לא להתפתות לדברים מסוכנים ומסובכים או כמו שאומרים, לזכור שכל הפרפרים שיש בבטן יכולים לעוף אך היסודות שבונים במערכת יחסים יעזרו לבית לעמוד על תלו.  לכן חשוב יותר לקחת את זה בצורה איטית ורגועה, צעד אחר צעד.

בשביל ליהנות מזוגיות פרק ב' צריך להכיר בעובדה, שכמו שמערכת יחסים פרק א' נגמרה כך מערכת יחסים פרק ב' יכולה להסתיים בצורה לא טובה, לכן חשוב להקשיב לצד השני, להתפשר, ולעשות את זה באהבה שלמה. להכיר בכך שלכל צד יש רצונות ויש תקוות, יש דברים שהוא רוצה ליהנות מהם ולכן חשוב שהוא יקפיד לעשות את זה בהסכמה מלאה. אחרת כל העניין יכול להתמוסס ושני הצדדים עלולים להיפגע.

חשוב לזכור עוד נקודה משמעותית, זוגיות פרק ב', מגיעה לעיתים כששני הצדדים כבר לא מעוניינים בילדים משלהם, לכן יש להם יותר זמן להתעסק בזוגיות ולבנות אותה בלי הלחץ של גידול ילדים והטיפול בהם. מצד שני, יש מי שמגיע לזוגיות פרק ב' כשיש להם כבר ילדים ומטען מסוים שהם מביאים לזוגיות החדשה. הצד השני צריך לקבל את זה, לחיות עם זה בשלום ולהעריך את זה. לא תמיד זה פשוט ולעיתים זה מעורר אי נעימויות, אך חשוב לפתור את זה בשביל שהזוגיות תצליח.

נקודה אחרונה היא, זוגיות פרק ב' היא תהליך, לא פשוט, אך תהליך שדורש זמן והרבה מאוד הבנה מצד שני הצדדים. בשביל להצליח בתהליך יש צורך חשוב וגדול שיהיה דיאלוג אמיתי וכנה על כל דבר ודבר, וצריך כל הזמן לזכור, לזוגיות פרק ב' מגיעים מוכנים ובשלים יותר וצריך לנצל את זה בשביל שהיא תצליח.

נבנה על ידי Sitexpress